msp1d

Alla inlägg den 9 januari 2013

._.

Av msp1d - 9 januari 2013 22:22

Tappat läsare ._. Ksk ingen idé att blogga om man inte har läsare kvar. 1 läsare idag -.-

Av msp1d - 9 januari 2013 19:42

Båda e kaxiga c: ska göra en video om vad andreasdahl har skrivit till 1DE och det var han som gjorde hat gubben till henne. Samanda99 som lgger sej in i allting -.- andreas hur kan du äga oss med läsare?? 40 är jju mindre än 100 på en månad ._. försök att gå över läsarna   för mina vänner är bättre än dina!! du kanske bråkar med alla drf. ajja inte mitt problem att du blir dissad   En jätte tråkig grej.. ÅNGRAR MEJ!! jag sluta på fotboll   jag valde det sj jag vill ju inte gå med dom som e mindre än mej    Jag hade en stor dröm och den ee helt förstörd!! jag vill inte börja på fotboll igen (inte nu iaf)

det är ju så at jag är längst där (störst) det har jag alltid vart men lxm mina vänner gick ju där förut.. känns inte bra vill gråta   ksk låter lite dumm men fotboll betyder mkt för mej. idag var jag i arbetsförmedlingen i 2 timmar med mamma   var inte i skolan jag har on överallt och jag ee förkyld   //Cece


ps är avstängd på min gubbe i tre dagar är inne i 1DCs andra gubbe så skriv till henne om ni vill prata med mej   

Av msp1d - 9 januari 2013 01:36

Malou8 blir dagens Moviestar ;)
Tänker inte gå till skolan imorgon ;( har ont överallt är förkyld och har haft håll (stav) hela dagen!! Skulle en ängel kunna se mina filmer?? Levlar snart!!
Bara 1 fråga vrf tror många att jah alltid har sc?? Dom skriver typ såhär ''du är ju på hög level så du har flera tusen kronor'' det är inte sant jah har ngt med 100 jätte rikt va?? O.o//Cece

Sök i bloggen

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

the wanted vs Jusin Bieber
 Justin bieber
 The wanted
 Ingen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Muspekare


Ovido - Quiz & Flashcards