msp1d

Alla inlägg under januari 2013

?

Av msp1d - 31 januari 2013 22:59

Grät som en idiot idag xD pappa åker till Turkiet idag..:(
Ska nog sluta på msp det har gått för långt. Bloggen ska jag fortsätta skriva i. Har en lös tand halva har gått av :( kan inte få bort den :?
Som vanligt gick jag till läkare och jag hade bara brist på D-vitamin..
Där jag bor så kan läkarna ingentingb-.-
Jag ska röntga sen och få undersökning av en speciallist ._. Det var det//Cece

Av msp1d - 29 januari 2013 22:17

Vet inte om jag redan bloggat om det är glömsk

Ps.. Läs hennes blogg mspjulle10.bloggplatsen.se så får ni se vrf hon skrev dissade xD

Av msp1d - 29 januari 2013 19:11

2 hatgubbar -.- aja jag förtjänar det jag ger ju inte bort min gubbe ._. Den som gjorde hat gubben kan inte ens stava till idiot den stavar ideot xD bara några dagar kvar till doktorn Dx tänk om jag ska opereras B: har faktiskt sjmords tankar -_- jag gör ju ändå alltid fel.
Idag i gympan så ramla jah och knäckte foten det gör ju fett ont och mamma tror inte på mej -_- haha läs mspjulle10.bloggplatsen.se dog av garv när jag läste inlägget om mej xD

Av msp1d - 28 januari 2013 15:02

menar inget illa på rubliken ?
idag tog jag två prover ena var blodprov :-) vem har fått för sej att det gör ont med sprutor egentligen??
Jag levla för några dagar sen vet inte om jag har sagt det :p jag tror inte att jag har ''urinvägsinfektion'' xD
För det är inte över och den 31:a januari ska jag till läkaren igen då får vi se om det är inflormation på blindtarmen. Om det är det så opererar jag bort den :( mer inlägg kommer på kvällen //Cece

Av msp1d - 25 januari 2013 12:38

Lite sent men ändå ;P
En snäll och söt tjej ;)

LOL

Av msp1d - 21 januari 2013 22:37

Vad har ni för problem med högpoöngare elr dom som ee i högre lvl än du?? Sluta skriv till norawi att hon är en hacker elr fuskare!! Vet hur det känns att bli anklagad för det.. Många undrar vrf alla säger att jag ee en mobbare.. Här är svaret.. Jag gick över en av mina vänner på listan sen blev hon sur och sen när jag levla före henne så gjorde hon en hatgubbe till mej sen skrev hon på justin100, Alexh33 (osv)väggar och då så fick jag massa mail att jag var en hackare och mobbare. I torsdags så var jag i gallen så såg jag Vanessachaine och hon hade lurat mej förut så då börja vi bråka sen kom en kille och bah ''1DC några säger att du mobbar dom..'' då blev jag galen!!
Det är väll inte mobbning elr?? För det var ju hon som börja och ja.. :/
Får massa mail där det står massa snuskiga grejer ._. Som jag sagt förut så är dom som håller på fega, dom vågar inte skriva med sin riktiga gubbe ._.
Idag var jag i skolan och hade ett prov jag inte ens tränat. Efter skolan boka vi en tid hoss ögonläkaren om jag har dåligt syn ska jag få nya glasögon ._.
Aayla's ord ''bajj bajj men inte i brallan..''//Cece

Av msp1d - 20 januari 2013 23:51

Hatar när folk bah ''är sjuk så kan jag få en present??..'' detta ee sjukt jobbigt!
Jag är ju sjuk fast en present hjälper inte!!
Lite svar på frågor..:
1. När fyller du år? Svar: 16:e april
2. Vilket år föddes du..? Svar: 2002
3. Går du på sport?? Svar: ja
4. Vrf är du inte bästis med 1DE på msp om ni ee det irl?? (hatar den frågan) svar: man mst inte
5. Vilken skola går du i? Svar:.. Skriver inte det till dom jag inte känner
6. Har du långt hår? (dum fråga xD) svar: njaa, har typ till halva ryggen xD
7. Har du insta?? Svar: ja jag heter @cerriish
8. Har du skype? Svar: ja, men chattar inte med dom jag inte känner irl
9. Har du fb?? Svar: Ja det har jag..
10. Gillar du 1D? Svar: ja det är väll klart vrf heter jag då 1DC??
11. Vrf heter du 1DC? Svar: jag gillar 1D och mitt namn börjar på ''c'' irl.
12. Har du ett fusk? Svar: vrf tror ni man fuskar hela tiden??

Här har ni svar på dom vanligaste frågorna som folk frågar mej, förlåt att det är elaka svar på några xD//Cece

Av msp1d - 20 januari 2013 22:51

Vet inte vad rubriken har med det här att göra :/ just nu ligger jag i min säng och ee superglad!! Min tand ee jätte lös och om jag inte tappar den så ska tandläkaren dra bort den, dom får lyck a till xD imorgon ska jag till skolan, men efter det ska gå till ögonläkaren för att jag använder glasögon ibland men ser dåligare med dom. Elr så om jag ska använda glasögon vill jag ha nya x( mina ee smala rosa med fjärilar på. Imorgon kl 2 kan jag gå in i 1DC.
Jah håller på med en video bara en liten grej kvar sen ee jah klar :D
Och en sista grej.. Min ab har 1000 ngt likes :o//Cece ;*

Sök i bloggen

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

the wanted vs Jusin Bieber
 Justin bieber
 The wanted
 Ingen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Muspekare


Ovido - Quiz & Flashcards